آدیداسمقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 87-109]
آزمون همبستگی پیرسونمطالعه رابطه هوش معنوی و توانمندسازی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 65-76]
آمیخته بازاریابیمقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 87-109]
آمیخته بازاریابی ورزشیبررسی دامنه تابآوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]
آینده نگاری راهبردی"ورزش زنان و توسعه پایدار: تبیین نقش و جایگاه پیشران کلیدی برابری جنسیتی در آینده ورزش ایران [دوره 13، شماره 13، 1403، صفحه 87-114]
ا
اثربخشیاولویت بندی زیرمؤلفه های مهارت، نگرش، موانع و نیاز به کارگیری از فنآوری- اطلاعات مربیان تیمهای ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 1-18]
اخلاق ورزشکاریرابطه جهت گیری هدفی، فضای انگیزشی ادراک شده و اخلاق ورزشکاری در ورزشکاران جوان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 107-118]
اداره کل تربیت بدنی استان اصفهانرابطه اثرگذاری مؤلفه های (کنترل و پیوند سست و سخت) الگوی سایبرنتیک با خلاقیت سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 81-96]
ارزش ویژه برنداندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 111-133]
ارزش ویژهی نشان تجاریتعیین رابطه ی حامی مالی با ارزش ویژهی نشان تجاری [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 146-169]
استادیومتحلیل دلایل حضور تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۸ و رابطه آن با سابقه، مقدار و بازگشت دوباره [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]
استان آذربایجان غربیشناسایی و اولویت بندی موانع و راهکارهای توسعه حقوق ورزشی در هیئت های ورزشی استان اذربایجان غربی [دوره 11، شماره 11، 1401]
استان اردبیلبررسی عوامل مؤثر در گردشگری و توسعه ورزشهای آبی دریاچه شورابیل اردبیل [دوره 11، شماره 11، 1401]
استان کرمانطراحی و تدوین استراتژی توسعه ورزش همگانی استان کرمان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-106]
استان گلستانشناسایی قوتها، ضعفها، فرصتها و تهدیدهای گردشگری ورزشی استان گلستان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 87-104]
استخرمقایسه بهره وری استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 39-64]
استراتژیطراحی و تدوین استراتژی توسعه ورزش همگانی استان کرمان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-106]
استراتژیطراحی و تدوین استراتژی های توسعه ورزش همگانی استان زنجان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 89-106]
استراتژیکشناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]
استراتژیکتحلیل راهبردی پتانسیل های گردشگری ورزشی سبز با تاکید بر توسعه پایدار در ایران بر اساس تکنیک SWOT [دوره 13، شماره 14، 1403، صفحه 32-64]
استرس شغلیمطالعه نقش ویژگیهای فردی بر بروز عوامل استرسزای شغلی در بین دبیران تربیت بدنی شهرستان شهریار [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 51-76]
استعدادیابی ورزشیبررسی و ارائه عوامل اجتماعی اقتصادی موثر بر استعدادیابی ورزشکاران نخبه کاراته ایران [دوره 13، شماره 13، 1403، صفحه 115-131]
اصول زیباییشناسیمدیریت فضاهای ورزشی مدارس از دیدگاه اصول زیباییشناسی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 45-64]
اعتماد سبزتأثیر مسئولیت اجتماعی بر تعامل پایدار ورزشکاران با نقش تعدیلگری نگرانی زیستمحیطی و اعتماد سبز در اماکن ورزشی [دوره 13، شماره 14، 1403، صفحه 169-200]
اقتصاد مقاومتی در ورزشاهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]
اقتصاد نوظهورنقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]
اکو توریسم ورزشیبررسی عوامل مؤثر در گردشگری و توسعه ورزشهای آبی دریاچه شورابیل اردبیل [دوره 11، شماره 11، 1401]
الگوبرداری تطبیقیمطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]
الگوی سایبرنتیکرابطه اثرگذاری مؤلفه های (کنترل و پیوند سست و سخت) الگوی سایبرنتیک با خلاقیت سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 81-96]
اماکن ورزشیتأثیر مسئولیت اجتماعی بر تعامل پایدار ورزشکاران با نقش تعدیلگری نگرانی زیستمحیطی و اعتماد سبز در اماکن ورزشی [دوره 13، شماره 14، 1403، صفحه 169-200]
انجمن علمیبررسی چالش های پیش روی انجمن علمی مدیریت ورزشی از دیدگاه متخصصان و ارائه ی راه کارهای اصلاحی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 89-104]
انگیزه لذت جویانهبررسی انگیزه های خرید اینترنتی محصولات ورزشی از راه شبکه های اجتماعی تلگرام [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 31-48]
اهرم های اقتصادیاهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]
اوقات فراغت فعالتحلیل عوامل موثر بر درآمدزایی پایدار از کسب و کارهای کوچک مبتنی بر اوقات فراغت فعال در ورزش [دوره 13، شماره 14، 1403، صفحه 147-168]
اولویت هاویژگی های جمعیت شناختی و اولویت های گردشگران ورزشی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 1-24]
ایرانویژگی های جمعیت شناختی و اولویت های گردشگران ورزشی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 1-24]
ایرانشناسایی و رتبه بندی موانع اقتصادی گردشگر ورزشی در کشور ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 152-180]
ایرانشناسایی عوامل موثر بر مدیریت هواداران مسابقات فرمول یک در ایران [دوره 13، شماره 13، 1403، صفحه 132-148]
ایران"تعیین اولویت های راهبردی تربیت بدنی در مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران [دوره 11، شماره 11، 1401]
ایمنیبررسی وضعیت ایمنی سالنهای ورزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 113-127]
ب
بازاریابیویژگی های جمعیت شناختی و اولویت های گردشگران ورزشی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 1-24]
بازیهای بومی محلیتحلیل سلسله مراتبی عوامل مؤثر برگردشگری ورزشی سبز با تاکید بر به بازیهای بومی - محلی [دوره 13، شماره 13، 1403، صفحه 1-27]
بازی های پاراآسیاییارتباط بین شاخص های جمعیتی – اقتصادی با میزان موفقیت ورزشکاران معلول کشورهای حاضر در بازیهای پاراآسیایی 2010 گوانگجو [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 101-112]
بازیوار سازیگیمیفیکیشن راهی برای مشارکت پایدار زنان کمتوان جسمی در فعالیتهای بدنی [دوره 13، شماره 13، 1403، صفحه 28-58]
باشگاه بیلیاردرابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]
باشگاه های فوتبالنقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 126-151]
پوشاک ورزشی وارداتیاندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 111-133]
پیشرفت تحصیلیمقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شرکت کننده در فعالیتهای ورزشی منظم گروهی و انفرادی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 117-136]
پیوندهای سست و سخترابطه اثرگذاری مؤلفه های (کنترل و پیوند سست و سخت) الگوی سایبرنتیک با خلاقیت سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 81-96]
تحلیل سواتبررسی عوامل مؤثر در گردشگری و توسعه ورزشهای آبی دریاچه شورابیل اردبیل [دوره 11، شماره 11، 1401]
تحلیل عاملی تأییدیروایی سنجی و اعتباریابی پرسشنامه هویت و شخصیت تیمهای ورزشی از دیدگاه بازیکنان (IPS-P) [دوره 13، شماره 14، 1403، صفحه 115-146]
تحلیل محتواتحلیل محتوای روزنامههای ورزشی بر اساس مؤلفه پرخاشگری ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 59-80]
تحلیل محتواتحلیل محتوای مجله تماشاگر از نظر مؤلفههای ورزش با تأکید بر نظریه های نابرابری جنسیتی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 51-74]
تدوین مدلتدوین مُدل ارتباطی مدیریت استعداد با سرمایه فکری سازمانی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [دوره 11، شماره 11، 1401]
تربیت بدنی در مدارس"تعیین اولویت های راهبردی تربیت بدنی در مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران [دوره 11، شماره 11، 1401]
تصمیمگیریشناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]
تطبیقینقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]
تعامل پایدارتأثیر مسئولیت اجتماعی بر تعامل پایدار ورزشکاران با نقش تعدیلگری نگرانی زیستمحیطی و اعتماد سبز در اماکن ورزشی [دوره 13، شماره 14، 1403، صفحه 169-200]
تعهد رابطه مندرابطه بین تعهد رابطه مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 110-125]
تماشاگرتحلیل دلایل حضور تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۸ و رابطه آن با سابقه، مقدار و بازگشت دوباره [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]
تماشاگران فوتبالنقش کیفیت خدمات ورزشگاه ها در جذب و حفظ تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 25-42]
تماشاگران ورزشیپیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 49-78]
تمایل به حضور آتیتحلیل دلایل حضور تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۸ و رابطه آن با سابقه، مقدار و بازگشت دوباره [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]
تیم فوتبالروایی سنجی و اعتباریابی پرسشنامه هویت و شخصیت تیمهای ورزشی از دیدگاه بازیکنان (IPS-P) [دوره 13، شماره 14، 1403، صفحه 115-146]
تیمهای ورزشی نوپاکاربرد چارچوب VRIO در مدیریت استراتژیک تیمهای ورزشی نوپای ایران [دوره 13، شماره 13، 1403، صفحه 59-86]
ج
جذبتحلیل عوامل مؤثر بر جذب نوجوانان و نونهالان در مدارس فوتبال [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 107-120]
جهت گیری هدفیرابطه جهت گیری هدفی، فضای انگیزشی ادراک شده و اخلاق ورزشکاری در ورزشکاران جوان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 107-118]
جودوارتباط ادراک از منابع قدرت مربیان و رضایتمندی جودوکاران نخبه ایران [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 37-56]
چ
چارچوب VRIOکاربرد چارچوب VRIO در مدیریت استراتژیک تیمهای ورزشی نوپای ایران [دوره 13، شماره 13، 1403، صفحه 59-86]
چالشهای انجمنعلمی مدیریت ورزشیبررسی چالش های پیش روی انجمن علمی مدیریت ورزشی از دیدگاه متخصصان و ارائه ی راه کارهای اصلاحی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 89-104]
ح
حامی مالیتعیین رابطه ی حامی مالی با ارزش ویژهی نشان تجاری [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 146-169]
حداقل سطح خدمت قابل قبولبررسی دامنه تابآوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]
حضور مجددپیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 49-78]
حکمرانی خوبالزامات و پیامدهای حکمرانی خوب در ورزش ایران با رویکرد پاسخگویی و شفافیت رسانهای [دوره 13، شماره 14، 1403، صفحه 85-114]
حمایت های مالی ورزشینقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 105-122]
خ
خانوادهبررسی و ارائه عوامل اجتماعی اقتصادی موثر بر استعدادیابی ورزشکاران نخبه کاراته ایران [دوره 13، شماره 13، 1403، صفحه 115-131]
خدماتبررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات شهربازی های روباز شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 35-50]
خرید اینترنتیبررسی انگیزه های خرید اینترنتی محصولات ورزشی از راه شبکه های اجتماعی تلگرام [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 31-48]
خصوصیمقایسه بهره وری استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 39-64]
خطربررسی وضعیت ایمنی سالنهای ورزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 113-127]
خلاقیترابطه بین میزان خلاقیت مربیان با عملکرد تیمهای ورزشی آنها [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 37-50]
خلاقیتشناسایی رابطه مدیریت زمان با خلاقیت مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 1-18]
خلاقیت سازمانیرابطه اثرگذاری مؤلفه های (کنترل و پیوند سست و سخت) الگوی سایبرنتیک با خلاقیت سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 81-96]
د
دامنه تابآوری مشتریانبررسی دامنه تابآوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]
دانشآموزان مقطع متوسطهعوامل مؤثر در موقعیت اجتماعی دبیران تربیت بدنی از دیدگاه دانشآموزان متوسطه شهر اصفهان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 105-121]
دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشیرابطه بین بهره گیری از تلفن همراه و ویژگیهای شخصیتی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 81-100]
دبیران تربیت بدنیمطالعه نقش ویژگیهای فردی بر بروز عوامل استرسزای شغلی در بین دبیران تربیت بدنی شهرستان شهریار [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 51-76]
درآمدزایی پایدارتحلیل عوامل موثر بر درآمدزایی پایدار از کسب و کارهای کوچک مبتنی بر اوقات فراغت فعال در ورزش [دوره 13، شماره 14، 1403، صفحه 147-168]
دریاچه شورابیل اردبیلبررسی عوامل مؤثر در گردشگری و توسعه ورزشهای آبی دریاچه شورابیل اردبیل [دوره 11، شماره 11، 1401]
دوچرخه عمومیتحلیلی بر مزایای استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله حمل و نقل عمومی با هدف توسعه پایدار [دوره 13، شماره 13، 1403، صفحه 149-175]
دولتیمقایسه بهره وری استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 39-64]
دیپلماسی ورزشینقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]
دیپلماسی ورزشیارائه مدل توسعه دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر قابلیتهای کمیته ملی المپیک [(مقالات آماده انتشار)]
ر
رتبه بندیشناسایی و رتبه بندی موانع اقتصادی گردشگر ورزشی در کشور ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 152-180]
رسانههای گروهیارتباط نقشهای اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزشی و فرهنگ سازی رسانههای گروهی با توسعه ورزش دانشآموزی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-16]
رسانه های ورزشیبررسی وضعیت رسانه های ورزشی در توسعه و ترویج مؤلفههای ورزش قهرمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
رشد اقتصادیتحلیل سلسله مراتبی عوامل مؤثر برگردشگری ورزشی سبز با تاکید بر به بازیهای بومی - محلی [دوره 13، شماره 13، 1403، صفحه 1-27]
رشد و یادگیریبررسی برونسپاری اماکن ورزشی دولتی شهرستان اردبیل به بخش خصوصی [دوره 13، شماره 14، 1403، صفحه 65-84]
ریسک پذیریبررسی ریسک پذیری مدیران ورزشی و توجه آنان به نظرات اعضای سازمان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-16]
ز
زنانرابطۀ تحصیلات با میزان شرکت بانوان در فعالیت های ورزش تفریحی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 119-142]
زنانگیمیفیکیشن راهی برای مشارکت پایدار زنان کمتوان جسمی در فعالیتهای بدنی [دوره 13، شماره 13، 1403، صفحه 28-58]
س
سازمان ملل متحد"ورزش زنان و توسعه پایدار: تبیین نقش و جایگاه پیشران کلیدی برابری جنسیتی در آینده ورزش ایران [دوره 13، شماره 13، 1403، صفحه 87-114]
سازمان ورزشیبررسی ریسک پذیری مدیران ورزشی و توجه آنان به نظرات اعضای سازمان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-16]
سبک تصمیم گیریبررسی سبکهای تصمیمگیری برای خرید پوشاک ورزشی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 1-30]
سرمایه اجتماعی - اقتصادیبررسی و ارائه عوامل اجتماعی اقتصادی موثر بر استعدادیابی ورزشکاران نخبه کاراته ایران [دوره 13، شماره 13، 1403، صفحه 115-131]
سرمایه فکریتدوین مُدل ارتباطی مدیریت استعداد با سرمایه فکری سازمانی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [دوره 11، شماره 11، 1401]
سطح خدمت ادراکشدهبررسی دامنه تابآوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]
سطح خدمت مطلوببررسی دامنه تابآوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]
فرآیندهای داخلیبررسی برونسپاری اماکن ورزشی دولتی شهرستان اردبیل به بخش خصوصی [دوره 13، شماره 14، 1403، صفحه 65-84]
فرصتشناسایی قوتها، ضعفها، فرصتها و تهدیدهای گردشگری ورزشی استان گلستان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 87-104]
فرمول یکشناسایی عوامل موثر بر مدیریت هواداران مسابقات فرمول یک در ایران [دوره 13، شماره 13، 1403، صفحه 132-148]
فرهنگ سازمانیبررسی نقش معنویت سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 11، شماره 11، 1401]
فروش بلیتمطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]
فضای انگیزشی ادراک شدهرابطه جهت گیری هدفی، فضای انگیزشی ادراک شده و اخلاق ورزشکاری در ورزشکاران جوان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 107-118]
فعالیت بدنیمدیریت فضاهای ورزشی مدارس از دیدگاه اصول زیباییشناسی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 45-64]
فعالیت بدنیگیمیفیکیشن راهی برای مشارکت پایدار زنان کمتوان جسمی در فعالیتهای بدنی [دوره 13، شماره 13، 1403، صفحه 28-58]
فعالیتهای ورزشی انفرادیمقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شرکت کننده در فعالیتهای ورزشی منظم گروهی و انفرادی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 117-136]
فعالیتهای ورزشی گروهیمقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شرکت کننده در فعالیتهای ورزشی منظم گروهی و انفرادی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 117-136]
فعالیتهای ورزشی منظممقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شرکت کننده در فعالیتهای ورزشی منظم گروهی و انفرادی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 117-136]
فنآوری اطلاعاتاولویت بندی زیرمؤلفه های مهارت، نگرش، موانع و نیاز به کارگیری از فنآوری- اطلاعات مربیان تیمهای ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 1-18]
فناوری اطلاعاتتحلیل عاملی فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع در فدراسیونهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 59-80]
فوتبالتحلیل محتوای روزنامههای ورزشی بر اساس مؤلفه پرخاشگری ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 59-80]
فوتسالرابطه بین میزان خلاقیت مربیان با عملکرد تیمهای ورزشی آنها [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 37-50]
ق
قدرت نرمنقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]
قصد خریدنقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 105-122]
قوتشناسایی قوتها، ضعفها، فرصتها و تهدیدهای گردشگری ورزشی استان گلستان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 87-104]
ک
کارآفرینیتحلیل عوامل موثر بر درآمدزایی پایدار از کسب و کارهای کوچک مبتنی بر اوقات فراغت فعال در ورزش [دوره 13، شماره 14، 1403، صفحه 147-168]
کار از راه دوررهبری الکترونیکی؛ واکاوی تجارب زیسته مدیران ورزشی از دورکاری کارکنان [دوره 13، شماره 14، 1403، صفحه 1-31]
کارشناسانتعیین وضعیت مدیریت کیفیت جامع در کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 11، 1401]
کارمندانتعیین وضعیت مدیریت کیفیت جامع در کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 11، 1401]
کالاهای ورزشیرابطه بین تعهد رابطه مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 110-125]
کرمانشاهبررسی عوامل انگیزشی – بهداشتی معلمان تربیت بدنی براساس نظریه هرزبرگ [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 17-34]
کسب و کارهای کوچکتحلیل عوامل موثر بر درآمدزایی پایدار از کسب و کارهای کوچک مبتنی بر اوقات فراغت فعال در ورزش [دوره 13، شماره 14، 1403، صفحه 147-168]
کشورنقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]
کلیدی: نگرش مدیرانبررسی نگرش مدیران ورزشی استان مرکزی به بازاریابی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 23-62]
کمتوانی جسمیگیمیفیکیشن راهی برای مشارکت پایدار زنان کمتوان جسمی در فعالیتهای بدنی [دوره 13، شماره 13، 1403، صفحه 28-58]
کمیته ملی المپیکشناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]
کمیته ملی المپیکتعیین وضعیت مدیریت کیفیت جامع در کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 11، 1401]
کمیته ملی المپیک ایرانارائه مدل توسعه دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر قابلیتهای کمیته ملی المپیک [(مقالات آماده انتشار)]
کنترلرابطه اثرگذاری مؤلفه های (کنترل و پیوند سست و سخت) الگوی سایبرنتیک با خلاقیت سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 81-96]
کیفیت تیمیپیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 49-78]
کیفیت خدماتنقش کیفیت خدمات ورزشگاه ها در جذب و حفظ تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 25-42]
کیفیت خدماتبررسی تأثیر کیفیت خدمات مقاصد گردشگری ورزشی بر تبلیغات دهان به دهان: مطالعه موردی گردشگران ورزشی شهر نوشهر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 19-38]
کیفیت خدماترابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]
گردشگر»تأثیر اقتصادی گردشگری ورزشی مسابقات بینالمللی تور دوچرخه سواری آذربایجان [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 1-22]
گردشگران ورزشیویژگی های جمعیت شناختی و اولویت های گردشگران ورزشی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 1-24]
گردشگران ورزشیبررسی تأثیر کیفیت خدمات مقاصد گردشگری ورزشی بر تبلیغات دهان به دهان: مطالعه موردی گردشگران ورزشی شهر نوشهر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 19-38]
گردشگران ورزشیشناسایی و رتبه بندی موانع اقتصادی گردشگر ورزشی در کشور ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 152-180]
گردشگری ورزشیشناسایی قوتها، ضعفها، فرصتها و تهدیدهای گردشگری ورزشی استان گلستان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 87-104]
گردشگری ورزشیتحلیل سلسله مراتبی عوامل مؤثر برگردشگری ورزشی سبز با تاکید بر به بازیهای بومی - محلی [دوره 13، شماره 13، 1403، صفحه 1-27]
گردشگری ورزشی سبزتحلیل راهبردی پتانسیل های گردشگری ورزشی سبز با تاکید بر توسعه پایدار در ایران بر اساس تکنیک SWOT [دوره 13، شماره 14، 1403، صفحه 32-64]
گروه متمرکزمطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]
محصولات ورزشیبررسی انگیزه های خرید اینترنتی محصولات ورزشی از راه شبکه های اجتماعی تلگرام [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 31-48]
مخاطبان تلویزیونینقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 105-122]
مدارس فوتبالتحلیل عوامل مؤثر بر جذب نوجوانان و نونهالان در مدارس فوتبال [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 107-120]
مدارس و دانشآموزانمدیریت فضاهای ورزشی مدارس از دیدگاه اصول زیباییشناسی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 45-64]
مدالارتباط بین شاخص های جمعیتی – اقتصادی با میزان موفقیت ورزشکاران معلول کشورهای حاضر در بازیهای پاراآسیایی 2010 گوانگجو [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 101-112]
مدل SWOTتحلیل راهبردی پتانسیل های گردشگری ورزشی سبز با تاکید بر توسعه پایدار در ایران بر اساس تکنیک SWOT [دوره 13، شماره 14، 1403، صفحه 32-64]
مدلهای تعالی سازمانیتحلیل عاملی فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع در فدراسیونهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 59-80]
مدیرانتعیین وضعیت مدیریت کیفیت جامع در کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 11، 1401]
مدیران ورزشیبررسی ریسک پذیری مدیران ورزشی و توجه آنان به نظرات اعضای سازمان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-16]
مدیر سالنهای ورزشیبررسی وضعیت ایمنی سالنهای ورزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 113-127]
مدیریتمطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]
مدیریت استراتژیک ورزشیکاربرد چارچوب VRIO در مدیریت استراتژیک تیمهای ورزشی نوپای ایران [دوره 13، شماره 13، 1403، صفحه 59-86]
مدیریت استعدادتدوین مُدل ارتباطی مدیریت استعداد با سرمایه فکری سازمانی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [دوره 11، شماره 11، 1401]
مدیریت زمانشناسایی رابطه مدیریت زمان با خلاقیت مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 1-18]
مدیریت فضاهای ورزشیمدیریت فضاهای ورزشی مدارس از دیدگاه اصول زیباییشناسی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 45-64]
مدیریت کیفیت جامعتحلیل عاملی فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع در فدراسیونهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 59-80]
مدیریت کیفیت جامعتعیین وضعیت مدیریت کیفیت جامع در کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 11، 1401]
مدیریت ورزشیبررسی چالش های پیش روی انجمن علمی مدیریت ورزشی از دیدگاه متخصصان و ارائه ی راه کارهای اصلاحی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 89-104]
مراکز ورزش دانشگاهیبررسی شرایط انتصاب مدیران در پستهای مدیریتی مراکز ورزش دانشگاههای تهران [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 57-72]
مربیرابطه بین میزان خلاقیت مربیان با عملکرد تیمهای ورزشی آنها [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 37-50]
مربیانارتباط ادراک از منابع قدرت مربیان و رضایتمندی جودوکاران نخبه ایران [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 37-56]
مربیان تیمهای ملیاولویت بندی زیرمؤلفه های مهارت، نگرش، موانع و نیاز به کارگیری از فنآوری- اطلاعات مربیان تیمهای ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 1-18]
مزایای دوچرخهتحلیلی بر مزایای استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله حمل و نقل عمومی با هدف توسعه پایدار [دوره 13، شماره 13، 1403، صفحه 149-175]
مزیت رقابتینقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 126-151]
مسئولان هیأتهای ورزشیرابطه مهارتهای سه گانه مدیریتی مدیران ادارات تربیت بدنی استان مرکزی با ویژگیهای دموگرافیکی آنان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 35-58]
مسئولیت اجتماعیتأثیر مسئولیت اجتماعی بر تعامل پایدار ورزشکاران با نقش تعدیلگری نگرانی زیستمحیطی و اعتماد سبز در اماکن ورزشی [دوره 13، شماره 14، 1403، صفحه 169-200]
مشارکت پایدارگیمیفیکیشن راهی برای مشارکت پایدار زنان کمتوان جسمی در فعالیتهای بدنی [دوره 13، شماره 13، 1403، صفحه 28-58]
مشتریرابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]
مشتریبررسی نگرش مدیران ورزشی استان مرکزی به بازاریابی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 23-62]
مشتریاناندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 111-133]
مشتری ورزشیمقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 87-109]
معلمان تربیت بدنیبررسی عوامل انگیزشی – بهداشتی معلمان تربیت بدنی براساس نظریه هرزبرگ [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 17-34]
معلمان تربیت بدنیعوامل مؤثر در موقعیت اجتماعی دبیران تربیت بدنی از دیدگاه دانشآموزان متوسطه شهر اصفهان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 105-121]
معلولینبررسی موانع حضور معلولین، نابینایان و ناشنوایان شهر اراک در ورزشهای همگانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 75-86]
معنویت سازمانیبررسی نقش معنویت سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 11، شماره 11، 1401]
مقصد گردشگریبررسی تأثیر کیفیت خدمات مقاصد گردشگری ورزشی بر تبلیغات دهان به دهان: مطالعه موردی گردشگران ورزشی شهر نوشهر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 19-38]
منابع سازمانینقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 126-151]
منابع قدرتارتباط ادراک از منابع قدرت مربیان و رضایتمندی جودوکاران نخبه ایران [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 37-56]
مهارتاولویت بندی زیرمؤلفه های مهارت، نگرش، موانع و نیاز به کارگیری از فنآوری- اطلاعات مربیان تیمهای ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 1-18]
مهارتهای سهگانه مدیریتیرابطه مهارتهای سه گانه مدیریتی مدیران ادارات تربیت بدنی استان مرکزی با ویژگیهای دموگرافیکی آنان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 35-58]
موانعبررسی موانع حضور معلولین، نابینایان و ناشنوایان شهر اراک در ورزشهای همگانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 75-86]
موانعشناسایی و رتبه بندی موانع اقتصادی گردشگر ورزشی در کشور ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 152-180]
موفقیتارتباط بین شاخص های جمعیتی – اقتصادی با میزان موفقیت ورزشکاران معلول کشورهای حاضر در بازیهای پاراآسیایی 2010 گوانگجو [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 101-112]
موقعیت اجتماعیعوامل مؤثر در موقعیت اجتماعی دبیران تربیت بدنی از دیدگاه دانشآموزان متوسطه شهر اصفهان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 105-121]
میانجینقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 126-151]
میل به تغییررابطه مؤلفه های هوش سازمانی و بهره وری منابع انسانی در فدراسیونهای ورزشی منتخب [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-116]
ن
نابرابری جنسیتیتحلیل محتوای مجله تماشاگر از نظر مؤلفههای ورزش با تأکید بر نظریه های نابرابری جنسیتی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 51-74]
نابینایانبررسی موانع حضور معلولین، نابینایان و ناشنوایان شهر اراک در ورزشهای همگانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 75-86]
ناشنوایانبررسی موانع حضور معلولین، نابینایان و ناشنوایان شهر اراک در ورزشهای همگانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 75-86]
نشان تجارینقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 105-122]
نظارت و ارزیابیمقایسه بهره وری استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 39-64]
نقش آموزشیارتباط نقشهای اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزشی و فرهنگ سازی رسانههای گروهی با توسعه ورزش دانشآموزی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-16]
نقش اطلاع رسانیارتباط نقشهای اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزشی و فرهنگ سازی رسانههای گروهی با توسعه ورزش دانشآموزی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-16]
نقش فرهنگسازیارتباط نقشهای اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزشی و فرهنگ سازی رسانههای گروهی با توسعه ورزش دانشآموزی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-16]
نقش مشارکت اجتماعیارتباط نقشهای اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزشی و فرهنگ سازی رسانههای گروهی با توسعه ورزش دانشآموزی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-16]
نگرانی زیستمحیطیتأثیر مسئولیت اجتماعی بر تعامل پایدار ورزشکاران با نقش تعدیلگری نگرانی زیستمحیطی و اعتماد سبز در اماکن ورزشی [دوره 13، شماره 14، 1403، صفحه 169-200]
نگرش و موانعاولویت بندی زیرمؤلفه های مهارت، نگرش، موانع و نیاز به کارگیری از فنآوری- اطلاعات مربیان تیمهای ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 1-18]
نوآوریارتباط تجاری سازی و نوآوری با رفتار آتی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک شهرکرج [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 1-18]
نوآوری و مزیت رقابتی در ورزشکاربرد چارچوب VRIO در مدیریت استراتژیک تیمهای ورزشی نوپای ایران [دوره 13، شماره 13، 1403، صفحه 59-86]
نوجوانانتحلیل عوامل مؤثر بر جذب نوجوانان و نونهالان در مدارس فوتبال [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 107-120]
نونهالانتحلیل عوامل مؤثر بر جذب نوجوانان و نونهالان در مدارس فوتبال [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 107-120]
و
والیبالرابطه بین میزان خلاقیت مربیان با عملکرد تیمهای ورزشی آنها [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 37-50]
وجه مالیبررسی برونسپاری اماکن ورزشی دولتی شهرستان اردبیل به بخش خصوصی [دوره 13، شماره 14، 1403، صفحه 65-84]
وجه مشتریانبررسی برونسپاری اماکن ورزشی دولتی شهرستان اردبیل به بخش خصوصی [دوره 13، شماره 14، 1403، صفحه 65-84]
ورزش ایرانالزامات و پیامدهای حکمرانی خوب در ورزش ایران با رویکرد پاسخگویی و شفافیت رسانهای [دوره 13، شماره 14، 1403، صفحه 85-114]
ورزش تفریجیرابطۀ تحصیلات با میزان شرکت بانوان در فعالیت های ورزش تفریحی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 119-142]
ورزش دانشآموزیارتباط نقشهای اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزشی و فرهنگ سازی رسانههای گروهی با توسعه ورزش دانشآموزی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-16]
ورزش دانش آموزی"تعیین اولویت های راهبردی تربیت بدنی در مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران [دوره 11، شماره 11، 1401]
ورزش زنان"ورزش زنان و توسعه پایدار: تبیین نقش و جایگاه پیشران کلیدی برابری جنسیتی در آینده ورزش ایران [دوره 13، شماره 13، 1403، صفحه 87-114]
ورزش قهرمانیبررسی وضعیت رسانه های ورزشی در توسعه و ترویج مؤلفههای ورزش قهرمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
ورزشگاههانقش کیفیت خدمات ورزشگاه ها در جذب و حفظ تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 25-42]
ورزشهای آبیبررسی عوامل مؤثر در گردشگری و توسعه ورزشهای آبی دریاچه شورابیل اردبیل [دوره 11، شماره 11، 1401]
ورزش همگانیبررسی موانع حضور معلولین، نابینایان و ناشنوایان شهر اراک در ورزشهای همگانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 75-86]
ورزش همگانیطراحی و تدوین استراتژی توسعه ورزش همگانی استان کرمان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-106]
ورزش همگانیطراحی و تدوین استراتژی های توسعه ورزش همگانی استان زنجان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 89-106]
ورزش و جوانانتدوین مُدل ارتباطی مدیریت استعداد با سرمایه فکری سازمانی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [دوره 11، شماره 11، 1401]
وزارت ورزش و جوانانشناسایی رابطه مدیریت زمان با خلاقیت مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 1-18]
وزارت ورزش و جوانانبررسی نقش معنویت سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 11، شماره 11، 1401]
وظیفه شناسیرابطه بین بهره گیری از تلفن همراه و ویژگیهای شخصیتی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 81-100]
وفادارینقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 105-122]
وفاداریاثر درآمد و هزینه کرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 77-88]
وفاداریرابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]
ویژگی های جمعیت شناختیویژگی های جمعیت شناختی و اولویت های گردشگران ورزشی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 1-24]
ویژگیهای دموگرافیکیرابطه مهارتهای سه گانه مدیریتی مدیران ادارات تربیت بدنی استان مرکزی با ویژگیهای دموگرافیکی آنان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 35-58]
ویژگیهای فردیمطالعه نقش ویژگیهای فردی بر بروز عوامل استرسزای شغلی در بین دبیران تربیت بدنی شهرستان شهریار [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 51-76]
ه
هوادارتعیین رابطه ی حامی مالی با ارزش ویژهی نشان تجاری [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 146-169]
هواداراناثر درآمد و هزینه کرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 77-88]
هوادارانشناسایی عوامل موثر بر مدیریت هواداران مسابقات فرمول یک در ایران [دوره 13، شماره 13، 1403، صفحه 132-148]
هوش سازمانیرابطه مؤلفه های هوش سازمانی و بهره وری منابع انسانی در فدراسیونهای ورزشی منتخب [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-116]
هوش معنویمطالعه رابطه هوش معنوی و توانمندسازی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 65-76]
هیئت های ورزشیشناسایی و اولویت بندی موانع و راهکارهای توسعه حقوق ورزشی در هیئت های ورزشی استان اذربایجان غربی [دوره 11، شماره 11، 1401]
هیئت ورزشیبررسی نگرش مدیران ورزشی استان مرکزی به بازاریابی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 23-62]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد