نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آدیداس مقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 87-109]
  • آمیخته بازاریابی مقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 87-109]
  • آمیخته بازاریابی ورزشی بررسی دامنه تاب‌آوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]

ا

  • ارزش ویژه برند اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 111-133]
  • ارزش ویژهی نشان تجاری تعیین رابطه ی حامی مالی با ارزش ویژهی نشان تجاری [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 146-169]
  • استادیوم تحلیل دلایل حضور تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۸ و رابطه آن با سابقه، مقدار و بازگشت دوباره [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]
  • استراتژیک شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]
  • اصول زیباییشناسی مدیریت فضاهای ورزشی مدارس از دیدگاه اصول زیباییشناسی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 45-64]
  • اقتصاد مقاومتی در ورزش اهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]
  • اقتصاد نوظهور نقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]
  • الگوبرداری تطبیقی مطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]
  • انگیزه لذت جویانه بررسی انگیزه های خرید اینترنتی محصولات ورزشی از راه شبکه های اجتماعی تلگرام [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 31-48]
  • اهرم های اقتصادی اهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]
  • ایران شناسایی و رتبه بندی موانع اقتصادی گردشگر ورزشی در کشور ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 152-180]

ب

  • بازاریابی تعیین موقعیت استراتژیک بازاریابی فدراسیون والیبال [دوره 8، شماره 8، 1398]
  • بازاریابی ورزشی بررسی نگرش مدیران ورزشی استان مرکزی به بازاریابی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 23-62]
  • باشگاه بیلیارد رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]
  • باشگاه های فوتبال نقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 126-151]
  • برنامه‌ریزی راهبردی تعیین موقعیت استراتژیک بازاریابی فدراسیون والیبال [دوره 8، شماره 8، 1398]
  • برند اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 111-133]

پ

  • پوشاک ورزشی مقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 87-109]
  • پوشاک ورزشی بررسی سبکهای تصمیمگیری برای خرید پوشاک ورزشی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 1-30]
  • پوشاک ورزشی وارداتی اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 111-133]

ت

  • تبلیغات دهان به دهان پیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 49-78]
  • تجاریسازی ارتباط تجاری سازی و نوآوری با رفتار آتی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک شهرکرج [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 1-18]
  • تحلیل سوات تعیین موقعیت استراتژیک بازاریابی فدراسیون والیبال [دوره 8، شماره 8، 1398]
  • تصمیمگیری شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]
  • تطبیقی نقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]
  • تعهد رابطه مند رابطه بین تعهد رابطه مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 110-125]
  • تماشاگر تحلیل دلایل حضور تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۸ و رابطه آن با سابقه، مقدار و بازگشت دوباره [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]
  • تماشاگران ورزشی پیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 49-78]
  • تمایل به حضور آتی تحلیل دلایل حضور تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۸ و رابطه آن با سابقه، مقدار و بازگشت دوباره [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]
  • توسعه اقتصادی اهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]
  • توسعه نهادی اهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]

ح

  • حامی مالی تعیین رابطه ی حامی مالی با ارزش ویژهی نشان تجاری [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 146-169]
  • حداقل سطح خدمت قابل قبول بررسی دامنه تاب‌آوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]
  • حضور مجدد پیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 49-78]

خ

  • خرید اینترنتی تأثیر رضایتمندی مشتریان آنلاین محصولات ورزشی بر قصد خرید مجدد [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 23-46]
  • خرید اینترنتی بررسی انگیزه های خرید اینترنتی محصولات ورزشی از راه شبکه های اجتماعی تلگرام [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 31-48]

د

  • دامنه تاب‌آوری مشتریان بررسی دامنه تاب‌آوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]
  • دانشجویان بررسی سبکهای تصمیمگیری برای خرید پوشاک ورزشی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 1-30]
  • دانشجویان تربیتبدنی عوامل اثرگذار بر قصد خرید برندهای خارجی کفشهای ورزشی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 65-85]
  • دیپلماسی ورزشی نقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]

ر

  • رتبه بندی شناسایی و رتبه بندی موانع اقتصادی گردشگر ورزشی در کشور ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 152-180]
  • رضایت مشتری رابطه بین تعهد رابطه مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 110-125]
  • رضایتمندی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]
  • رضایتمندی تأثیر رضایتمندی مشتریان آنلاین محصولات ورزشی بر قصد خرید مجدد [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 23-46]
  • رضایتمندی پیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 49-78]
  • رفتار آتی مشتریان ارتباط تجاری سازی و نوآوری با رفتار آتی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک شهرکرج [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 1-18]
  • رفتار خرید عوامل اثرگذار بر قصد خرید برندهای خارجی کفشهای ورزشی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 65-85]
  • رفتار خرید بررسی سبکهای تصمیمگیری برای خرید پوشاک ورزشی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 1-30]
  • رفع تعارض رابطه بین تعهد رابطه مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 110-125]
  • رقابت بررسی نگرش مدیران ورزشی استان مرکزی به بازاریابی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 23-62]
  • رویدادهای بزرگ ورزشی مطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]

س

  • سبک تصمیم گیری بررسی سبکهای تصمیمگیری برای خرید پوشاک ورزشی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 1-30]
  • سطح خدمت ادراک‌شده بررسی دامنه تاب‌آوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]
  • سطح خدمت مطلوب بررسی دامنه تاب‌آوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]
  • سودآوری نقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 126-151]

ص

  • صد خرید مجدد تأثیر رضایتمندی مشتریان آنلاین محصولات ورزشی بر قصد خرید مجدد [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 23-46]
  • صنعت ورزش اهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]

ع

  • عوامل سازمانی شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]

ف

  • فروش بلیت مطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]
  • فعالیت بدنی مدیریت فضاهای ورزشی مدارس از دیدگاه اصول زیباییشناسی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 45-64]

ق

  • قدرت نرم نقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]

ک

  • کالاهای ورزشی رابطه بین تعهد رابطه مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 110-125]
  • کشور نقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]
  • کفش ورزشی عوامل اثرگذار بر قصد خرید برندهای خارجی کفشهای ورزشی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 65-85]
  • کلیدی: نگرش مدیران بررسی نگرش مدیران ورزشی استان مرکزی به بازاریابی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 23-62]
  • کمیته ملی المپیک شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]
  • کیفیت تیمی پیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 49-78]
  • کیفیت خدمات رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]

گ

  • گردشگر» تأثیر اقتصادی گردشگری ورزشی مسابقات بینالمللی تور دوچرخه سواری آذربایجان [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 1-22]
  • گردشگران ورزشی شناسایی و رتبه بندی موانع اقتصادی گردشگر ورزشی در کشور ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 152-180]
  • گروه متمرکز مطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]
  • گروههنجار عوامل اثرگذار بر قصد خرید برندهای خارجی کفشهای ورزشی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 65-85]

م

  • مالی شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]
  • مجید مقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 87-109]
  • محصولات ورزشی تأثیر رضایتمندی مشتریان آنلاین محصولات ورزشی بر قصد خرید مجدد [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 23-46]
  • محصولات ورزشی بررسی انگیزه های خرید اینترنتی محصولات ورزشی از راه شبکه های اجتماعی تلگرام [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 31-48]
  • مدارس و دانشآموزان مدیریت فضاهای ورزشی مدارس از دیدگاه اصول زیباییشناسی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 45-64]
  • مدیریت مطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]
  • مدیریت فضاهای ورزشی مدیریت فضاهای ورزشی مدارس از دیدگاه اصول زیباییشناسی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 45-64]
  • مزیت رقابتی نقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 126-151]
  • مشتری رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]
  • مشتری بررسی نگرش مدیران ورزشی استان مرکزی به بازاریابی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 23-62]
  • مشتریان اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 111-133]
  • مشتری ورزشی مقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 87-109]
  • منابع سازمانی نقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 126-151]
  • موانع شناسایی و رتبه بندی موانع اقتصادی گردشگر ورزشی در کشور ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 152-180]
  • میانجی نقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 126-151]

ن

  • نوآوری ارتباط تجاری سازی و نوآوری با رفتار آتی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک شهرکرج [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 1-18]

و

  • وفاداری رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]

ه

  • هوادار تعیین رابطه ی حامی مالی با ارزش ویژهی نشان تجاری [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 146-169]
  • هیئت ورزشی بررسی نگرش مدیران ورزشی استان مرکزی به بازاریابی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 23-62]
login