بررسی سبکهای تصمیمگیری برای خرید پوشاک ورزشی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز)

معصومه عبدلی؛ امین خطیبی؛ صدیقه حیدری نژاد

دوره 8، شماره 10 ، دی 1398، ، صفحه 1-30

https://doi.org/10.22054/qrsm.2019.11105

چکیده
  افراد مختلف جامعه رفتار خرید متفاوتی دارند. بازاریابان پیوسته به دنبال شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیم خریدمشتریان هستند. هدف این تحقیق، بررسی سبکهای تصمیمگیری برای خرید پوشاک ورزشی بود. روش تحقیقتوصیفی و از نوع پیمایشی بود و جمع آوری اطلاعات به صورت میدانی انجام گرفت. جامعه آماری این تحقیقکلیه دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز بودند. ...  بیشتر

عوامل اثرگذار بر قصد خرید برندهای خارجی کفشهای ورزشی دانشجویان تربیت بدنی

مهدی طالب پور؛ یاسر احمدی؛ سیدجعفر حسینی

دوره 8، شماره 7 ، فروردین 1398، ، صفحه 65-85

https://doi.org/10.22054/qrsm.2019.11001

چکیده
  هدف از این پژوهش، بررسی رفتار خرید دانشجویان پسر رشته تربیتبدنی نسبت به برندهای خارجی کفش ورزشی موجود در بازار ایران است. پژوهش حاضر، به روش توصیفی- همبستگی است که ازنظر هدف جزء تحقیقات کاربردی میباشد. جامعه آماری در این تحقیق، کلیه دانشجویان پسر رشته تربیتبدنی دانشگاههای شهر مشهد (900 نفر) میباشند که با توجه به فرمول حجم نمونه کوکران ...  بیشتر