تعیین موقعیت استراتژیک بازاریابی فدراسیون والیبال

حسین اکبری یزدی؛ سجاد نعمت زاده

دوره 8، شماره 8 ، تیر 1398

https://doi.org/10.22054/qrsm.2019.11017

چکیده
  هدف تحقیق حاضر تعیین موقعیت استراتژیک بازاریابی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران است. روش تحقیق از نوع پیمایشی و از نظر هدف کاربردی است که با استفاده از پرسشنامه، داده‌ها جمع‌آوری شدند. برای طراحی پرسشنامه برای تحلیل محیط داخلی سازمان از مدل 5 M+F استفاده شد و برای تحلیل محیط بیرونی از زنجیره ارزش پورتر و PEST استفاده گردید و برای ...  بیشتر

ویژگی های جمعیت شناختی و اولویت های گردشگران ورزشی در ایران

افشار هنرور؛ علیرضا قنبری فیروزآبادی؛ مهدی خطیب زاده

دوره 2، شماره 5 ، فروردین 1392، ، صفحه 1-24

https://doi.org/10.22054/qrsm.2013.381

چکیده
  چکیده  امروزه اهمیت بازاریابی گردشگری ورزشی به عنوان یکی از شاخه های مطالعاتی گردشگری ورزشی، بیش از پیش مورد تایید قرار گرفته است. اولین گام در بازاریابی، بخش بندی بازار است و برای این کار، آگاهی از ویژگی ها و نیازهای مشتریان از اهمیت خاصی برخوردار است. پژوهش ها نشان داده است که مشخصه هایی مانند میزان جمعیت، توزیع سنی، میزان درآمد، ...  بیشتر