منابع فارسی
آذرنوش، آرزو. (1383). نگرش سنجی از دانشجویان در خصوص درس تربیت بدنی و ورزش، پایاننامه کارشناسی ارشد، تهران. دانشگاه آزاد اسلامی.
دادگران، محمد. (1387). مبانی ارتباطات جمعی، انتشارات فیروزه، تهران.
راندال، دیوید. (1386). روزنامه نگاری حرفهای، مترجم؛ علی اکبر قاضیزاده، انتشارات روزنامه ایران؛ تهران.
روشندل اربطانی، طاهر. (1386). تبیین جایگاه رسانههای همگانی در نهادینه کردن ورزش همگانی در کشور، مقاله فصلنامه علمی – پژوهشی حرکت، شماره 23، صص 177 – 165.
سازمان آموزش و پرورش شهر تهران. (1388). آمار اجمالی آموزشگاهها، کلاسها، دانشآموزان و کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران. گروه طرح و برنامه.
سازمان تربیت بدنی. (1382). سند راهبردی نظام جامع توسعه تربیت بدنی و ورزش کشور، مصوبه جلسه مورخه 9/6/82 هیئت محترم وزیران.
شفیع نیا، پروانه. (1383). طراحی الگویی برای محتوای تدریس و ارزشیابی درس تربیت بدنی. رساله دکترای تخصصی مدیریت و برنامه ریزی درسی تربیت بدنی دانشگاه تربیت معلم تهران.
قاسمی، حمید و همکاران. (1387). فعالیتهای رسانهای در ورزش، انتشارات بامداد کتاب، تهران.
قاسمی، حمید. (1386). بررسی نقش رسانههای گروهی در توسعه ورزش کشور. رساله دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران.
قاسمی، حمید. (1387). نقش رسانه در خصوصیسازی ورزش. همایش بینالمللی خصوصیسازی فوتبال. دانشگاه تربیت مدرس.
کازنو، ژان. (1387). جامعه شناسی وسایل ارتباط جمعی، مترجم؛ باقر ساروخانی و منوچهر محسنی، انتشارات اطلاعات، تهران.
کردی، محمدرضا. (1386). بررسی نقش مطبوعات و رسانههای گروهی در ورزش ایران، طرح پژوهشی، پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی.
مهدویان مشهدی، مریم. (1387). مقایسه وضع موجود و مطلوب نقش رسانههای گروهی در ورزش بانوان، مقاله اولین همایش ملی مدیریت ورزشی، دانشگاه شمال، آبانماه.
منابع لاتین
Alan,T(2004). Editorial International review for the sociology of sport, Vol37: issue 314.p275.
Ballaard,M& Gray,M &Reilly,J& Noggle,M(2009). Correlates of video game screen time among mles: Bo dy, physical activity, and other media use. Eating Behaviors 10,pp 161-167.
Hudsond &Boewadtj (2003).“Sport and adventure tourism, Binghamton, NY”: the nowrth press, New York . pp : 103 – 150.
James,J& Pyun,Y.(2010). Attitude toward advertising through sport: A theoretical framework. Sport management review ELSEVIER.
Strelize, B (2005).”Relationships in sport sponsorship : a marketing perspective”, unpublished doctoral degree dissertation, Faculty of management, university of Johannesburg
Summers,j &Morgan,j(2008).More then just the media: considering the role of public relations in the creation of sporting celebrity and the management of fan expectation. Public Review 34,pp 176-182.
Tomasini,N(2004). NCAA corporate sponsor objectives: Are there differences between ivisions. Sport Marketing Quarterly ,13 ,pp 253-264.