منابع فارسی
ایزدی، رضا. (1383). توصیف عوامل مؤثر بر جذب اسپانسرشیپ شرکتهای اسپانسر فوتبال حرفهای ایران. پایان نامه دوره کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی. تهران: دانشگاه تربیت معلم.
فائد، علیرضا. (1386). ارزیابی استراتژیک حمایت های ورزشی به عنوان ابزارارتباطی در صنعت الکترونیک ایران. پایان نامه دوره کارشناسی ارشد، دوره مشترک بازاریابی تجارت و الکترونیک. تهران: دانشگاه تربیت مدرس.
عشقی، کامران. (1388). بررسی اثر بخشی حمایتهای مالی ورزشی در میان طرفداران فوتبال. پایان نامه دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریتMBA. تهران: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
کاتلر، فیلیپ .(1382). مدیریت بازاریابی، تجزیه وتحلیل، برنامه ریزی، اجرا و کنترل،(ترجمه بهمن فروزنده).تهران: نشرآتروپات.
کاتلر، فیلیپ .(1383). مبانی مدیریت بازاریابی، (ترجمه علی پارساییان). انتشارات ترمه.
محمدکاظمی، رضا. (1388). توصیف عناصرآمیخته بازاریابی در صنعت فوتبال ایران و مقایسه آن با چند کشور منتخب آسیایی(کره جنوبی و ژاپن) و ارائه الگوی نظری. پایان نامه دوره دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی. تهران: دانشگاه تربیت معلم.
منابع لاتین
Amis, J .Slack, T & Berrett, T. (1991). Sport sponsorship As Distinctive Competence. European Journal Of Marketing,Vol 33,PP: 250-272.
Astous, A. & Bitz, B. (1995). Consumer Evaluations Of Sponsorship Programes. European Journal Of marketing,Vol 29,PP: 6-12.
Benekas, D. (2006). A Critical Evaluation of sport sponsorship Effectiveness Among Football Audiences In Greece. Master Thesis, Department Of Marketing ,Greece.
Bennett, R. (1999). Sport Sponsorship, Spectator Recall &False Consensus . European Journal Of Marketing Vol 33,PP: 291-313.
Cornwell, T. B. (2008). State of the art and science in sponsorship-linked marketing. Journal of Advertising, 37(3), 41–55.
Cornwell,T. Pruit, S.& Clark j. (2005). Relationship Between Major League Sports Official Sponsorship Announcements &Stock Prices Of Sponsoring Firms. Journal Of The Academy Of Marketing Science ,Vol 33,No4,PP:401-412.
Derbordes,M. (2007). Marketing & Football: An International Perspective. Elsevier Ltd.
East.R,Sinclair,J.Gendal P. (2000). Loyalty Definition & Explanation. Paper Presented At Australia & Newzeland Marketing Academy Conference.
Filho, W. (2009). Corporate social responsibility in the 21st century: Some thoughts. In S. Idowu & W. Filho (Eds.), Professionals’ perspectives of corporate social responsibility (pp. 409–412). Berlin: Springer
Fitzsimmons, P. (2009, September 19). I bet this is an issue. The Sydney Morning Herald, 14.
Gladden,J.Milen ,G. & Sutton,w. (1998). A Conceptual Framework for Assessing Brand Equity In Division College Athletics. Journal Of Sport Management ,Vol 12,No1,PP: 1-19.
IEG. (2009). Sponsorship spending recedes for first time. better days seen ahead Retrieved 14 May 2010.
Jalleh,J.Donovan,R.Giles Corti ,B.& Holman ,C. (2002). Sponsorship : Impact On Brand Awareness & Attitude. Social Marketing Quarterly ,V8, Issue 1 Spring 2002,Pages 35-45.
Karg, A. (2007). Sport Sponsorship Management :Major Australian Sponsor Practices In Objective Setting & Measurement. The Sport Management Association Of Australian & New Zeland Confrence,P.1.
Mason,K. (2005). How Corporate Sport Sponsorship Impacts Consumer Behavior. The Journal Of American Academy Of Business ,Cambridge ,Vol.7,No.1.
Raser K &Brooks,J. (2005). Sports and Entertainment Management. ,Thomson P 264.
Smith,A. (2008). Introduction To Sport Marketing. Elsevire Ltd.
Speed, R. & Thompson ,P. (2000). Determinates Of Sports Sponsorship Response. Journal Of Academy Of Marketing Science, Vol.28,No. 2,226-238.
Tripodi, J. (2001). Sponsorship A Confirmed Weapon In The Promotional Armory. International journal Of Sports Marketing & Sponsorship ,March,April,1-20.
Welfare,H.N, Kaptan.Anadeau,J. (2008). If You Can't Win, why Should I Buy A Ticket ? International Journal Of Sport Finance,3, PP:106-118.