آ

  • آدیداس مقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 87-109]

  • آزمون همبستگی پیرسون مطالعه رابطه هوش معنوی و توانمندسازی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 65-76]

  • آمیخته بازاریابی مقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 87-109]

  • آمیخته بازاریابی ورزشی بررسی دامنه تاب‌آوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]

ا

  • اثربخشی اولویت بندی زیرمؤلفه‏ های مهارت، نگرش، موانع و نیاز به کارگیری از فن‏آوری- اطلاعات مربیان تیم‏های ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 1-18]

  • اخلاق ورزشکاری رابطه جهت ‏گیری هدفی، فضای انگیزشی ادراک شده و اخلاق ورزشکاری در ورزشکاران جوان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 107-118]

  • اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان رابطه اثرگذاری مؤلفه‏ های (کنترل و پیوند سست و سخت) الگوی سایبرنتیک با خلاقیت سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 81-96]

  • ایران ویژگی های جمعیت شناختی و اولویت های گردشگران ورزشی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 1-24]

  • ایران شناسایی و رتبه بندی موانع اقتصادی گردشگر ورزشی در کشور ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 152-180]

  • ایران" تعیین اولویت های راهبردی تربیت بدنی در مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران [(مقالات آماده انتشار)]

  • ارزش ویژه برند اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 111-133]

  • ارزش ویژهی نشان تجاری تعیین رابطه ی حامی مالی با ارزش ویژهی نشان تجاری [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 146-169]

  • استادیوم تحلیل دلایل حضور تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۸ و رابطه آن با سابقه، مقدار و بازگشت دوباره [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]

  • استان آذربایجان غربی شناسایی و اولویت بندی موانع و راهکارهای توسعه حقوق ورزشی در هیئت های ورزشی استان اذربایجان غربی [(مقالات آماده انتشار)]

  • استان اردبیل بررسی عوامل مؤثر در گردشگری و توسعه ورزش‌های آبی دریاچه شورابیل اردبیل [(مقالات آماده انتشار)]

  • استان کرمان طراحی و تدوین استراتژی توسعه ورزش همگانی استان کرمان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-106]

  • استان گلستان شناسایی قوت‏ها، ضعف‏ها، فرصت‏ها و تهدیدهای گردشگری ورزشی استان گلستان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 87-104]

  • استخر مقایسه بهره وری استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 39-64]

  • استراتژی طراحی و تدوین استراتژی توسعه ورزش همگانی استان کرمان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-106]

  • استراتژی طراحی و تدوین استراتژی های توسعه ورزش همگانی استان زنجان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 89-106]

  • استراتژیک شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]

  • استرس شغلی ارتباط استرس و رضایت شغلی روزنامه نگاران ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 19-34]

  • استرس شغلی مطالعه نقش ویژگی‏های فردی بر بروز عوامل استرس‏زای شغلی در بین دبیران تربیت بدنی شهرستان شهریار [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 51-76]

  • استعدادیابی ورزشی بررسی و ارائه عوامل اجتماعی اقتصادی موثر بر استعدادیابی ورزشکاران نخبه کاراته ایران [(مقالات آماده انتشار)]

  • اصول زیباییشناسی مدیریت فضاهای ورزشی مدارس از دیدگاه اصول زیباییشناسی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 45-64]

  • اقتصاد مقاومتی در ورزش اهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]

  • اقتصاد نوظهور نقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]

  • اکو توریسم ورزشی بررسی عوامل مؤثر در گردشگری و توسعه ورزش‌های آبی دریاچه شورابیل اردبیل [(مقالات آماده انتشار)]

  • الگوبرداری تطبیقی مطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]

  • الگوی سایبرنتیک رابطه اثرگذاری مؤلفه‏ های (کنترل و پیوند سست و سخت) الگوی سایبرنتیک با خلاقیت سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 81-96]

  • ایمنی بررسی وضعیت ایمنی سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 113-127]

  • انجمن علمی بررسی چالش های پیش روی انجمن علمی مدیریت ورزشی از دیدگاه متخصصان و ارائه ی راه کارهای اصلاحی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 89-104]

  • انگیزه لذت جویانه بررسی انگیزه های خرید اینترنتی محصولات ورزشی از راه شبکه های اجتماعی تلگرام [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 31-48]

  • اهرم های اقتصادی اهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]

  • اولویت ها ویژگی های جمعیت شناختی و اولویت های گردشگران ورزشی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 1-24]

ب

  • بازاریابی ویژگی های جمعیت شناختی و اولویت های گردشگران ورزشی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 1-24]

  • بازاریابی تعیین موقعیت استراتژیک بازاریابی فدراسیون والیبال [دوره 8، شماره 8، 1398]

  • بازاریابی الکترونیکی ارزیابی کیفیت وب سایت‏های فدراسیون‌های ورزشی منتخب [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 17-36]

  • بازاریابی ورزشی مطالعه تطبیقی بازاریابی ورزشیدر بازی‏های المپیک تابستانی و زمستانی (2004 – 1996) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 17-36]

  • بازاریابی ورزشی بررسی نگرش مدیران ورزشی استان مرکزی به بازاریابی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 23-62]

  • بازی‏های المپیک مطالعه تطبیقی بازاریابی ورزشیدر بازی‏های المپیک تابستانی و زمستانی (2004 – 1996) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 17-36]

  • بازی های پاراآسیایی ارتباط بین شاخص های جمعیتی – اقتصادی با میزان موفقیت ورزشکاران معلول کشورهای حاضر در بازی‌‌‌‌‌‌های پاراآسیایی 2010 گوانگجو [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 101-112]

  • باشگاه بیلیارد رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]

  • باشگاه های فوتبال نقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 126-151]

  • بانوان ورزشکار آماتور رابطه مسئولیت‌پذیری و سلامت روان بانوان ورزشکار آماتور کرج [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 73-88]

  • برنامه ریزی استراتژیک طراحی و تدوین استراتژی های توسعه ورزش همگانی استان زنجان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 89-106]

  • برنامه‌ریزی راهبردی تعیین موقعیت استراتژیک بازاریابی فدراسیون والیبال [دوره 8، شماره 8، 1398]

  • برنامه ریزی راهبردی" تعیین اولویت های راهبردی تربیت بدنی در مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران [(مقالات آماده انتشار)]

  • برند اثر درآمد و هزینه کرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 77-88]

  • برند اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 111-133]

  • برون گرایی رابطه بین بهره گیری از تلفن همراه و ویژگی‌های شخصیتی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 81-100]

  • بهره گیری از تلفن همراه رابطه بین بهره گیری از تلفن همراه و ویژگی‌های شخصیتی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 81-100]

  • بهره وری مقایسه بهره وری استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 39-64]

  • بهره‌وری رابطه مؤلفه های هوش سازمانی و بهره وری منابع انسانی در فدراسیون‏های ورزشی منتخب [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-116]

  • بهره‌وری منابع انسانی رابطه مؤلفه های هوش سازمانی و بهره وری منابع انسانی در فدراسیون‏های ورزشی منتخب [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-116]

پ

  • پرخاشگری ورزشی تحلیل محتوای روزنامه‌های ورزشی بر اساس مؤلفه پرخاشگری ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 59-80]

  • پست مدیریتی بررسی شرایط انتصاب مدیران در پست‏های مدیریتی مراکز ورزش دانشگاه‏های تهران [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 57-72]

  • پیشرفت تحصیلی مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شرکت کننده در فعالیت‏های ورزشی منظم گروهی و انفرادی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 117-136]

  • پوشاک ورزشی مقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 87-109]

  • پوشاک ورزشی بررسی سبکهای تصمیمگیری برای خرید پوشاک ورزشی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 1-30]

  • پوشاک ورزشی وارداتی اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 111-133]

  • پیوندهای سست و سخت رابطه اثرگذاری مؤلفه‏ های (کنترل و پیوند سست و سخت) الگوی سایبرنتیک با خلاقیت سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 81-96]

ت

  • تارنما ارزیابی کیفیت وب سایت‏های فدراسیون‌های ورزشی منتخب [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 17-36]

  • تبلیغات دهان به دهان بررسی تأثیر کیفیت خدمات مقاصد گردشگری ورزشی بر تبلیغات دهان به دهان: مطالعه موردی گردشگران ورزشی شهر نوشهر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 19-38]

  • تبلیغات دهان به دهان پیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 49-78]

  • تجاریسازی ارتباط تجاری سازی و نوآوری با رفتار آتی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک شهرکرج [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 1-18]

  • تحصیلات رابطۀ تحصیلات با میزان شرکت بانوان در فعالیت های ورزش تفریحی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 119-142]

  • تحلیل SWOT طراحی و تدوین استراتژی توسعه ورزش همگانی استان کرمان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-106]

  • تحلیل سوات تعیین موقعیت استراتژیک بازاریابی فدراسیون والیبال [دوره 8، شماره 8، 1398]

  • تحلیل سوات بررسی عوامل مؤثر در گردشگری و توسعه ورزش‌های آبی دریاچه شورابیل اردبیل [(مقالات آماده انتشار)]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای روزنامه‌های ورزشی بر اساس مؤلفه پرخاشگری ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 59-80]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای مجله تماشاگر از نظر مؤلفه‌های ورزش با تأکید بر نظریه‏ های نابرابری جنسیتی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 51-74]

  • تدوین مدل تدوین مُدل ارتباطی مدیریت استعداد با سرمایه فکری سازمانی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [(مقالات آماده انتشار)]

  • تربیت بدنی در مدارس" تعیین اولویت های راهبردی تربیت بدنی در مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران [(مقالات آماده انتشار)]

  • تصمیمگیری شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]

  • تطبیقی نقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]

  • تعهد رابطه مند رابطه بین تعهد رابطه مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 110-125]

  • تماشاگر تحلیل دلایل حضور تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۸ و رابطه آن با سابقه، مقدار و بازگشت دوباره [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]

  • تماشاگران فوتبال نقش کیفیت خدمات ورزشگاه ها در جذب و حفظ تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 25-42]

  • تماشاگران ورزشی پیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 49-78]

  • تمایل به حضور آتی تحلیل دلایل حضور تماشاگران در مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۸ و رابطه آن با سابقه، مقدار و بازگشت دوباره [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]

  • تنیدگی ارتباط استرس و رضایت شغلی روزنامه نگاران ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 19-34]

  • تهدید شناسایی قوت‏ها، ضعف‏ها، فرصت‏ها و تهدیدهای گردشگری ورزشی استان گلستان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 87-104]

  • تهران بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات شهربازی های روباز شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 35-50]

  • توانمندسازی مطالعه رابطه هوش معنوی و توانمندسازی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 65-76]

  • توسعه اقتصادی اهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]

  • توسعه حقوق ورزشی شناسایی و اولویت بندی موانع و راهکارهای توسعه حقوق ورزشی در هیئت های ورزشی استان اذربایجان غربی [(مقالات آماده انتشار)]

  • توسعه نهادی اهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]

  • توسعه ورزش و مؤلفه های ورزش قهرمانی بررسی وضعیت رسانه های ورزشی در توسعه و ترویج مؤلفه‌های ورزش قهرمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]

ج

  • جذب تحلیل عوامل مؤثر بر جذب نوجوانان و نونهالان در مدارس فوتبال [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 107-120]

  • جهت گیری هدفی رابطه جهت ‏گیری هدفی، فضای انگیزشی ادراک شده و اخلاق ورزشکاری در ورزشکاران جوان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 107-118]

  • جودو ارتباط ادراک از منابع قدرت مربیان و رضایتمندی جودوکاران نخبه ایران [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 37-56]

چ

ح

  • حامی مالی تعیین رابطه ی حامی مالی با ارزش ویژهی نشان تجاری [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 146-169]

  • حداقل سطح خدمت قابل قبول بررسی دامنه تاب‌آوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]

  • حضور مجدد پیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 49-78]

  • حمایت های مالی ورزشی نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 105-122]

خ

  • خانواده بررسی و ارائه عوامل اجتماعی اقتصادی موثر بر استعدادیابی ورزشکاران نخبه کاراته ایران [(مقالات آماده انتشار)]

  • خدمات بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات شهربازی های روباز شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 35-50]

  • خرید اینترنتی تأثیر رضایتمندی مشتریان آنلاین محصولات ورزشی بر قصد خرید مجدد [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 23-46]

  • خرید اینترنتی بررسی انگیزه های خرید اینترنتی محصولات ورزشی از راه شبکه های اجتماعی تلگرام [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 31-48]

  • خصوصی مقایسه بهره وری استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 39-64]

  • خطر بررسی وضعیت ایمنی سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 113-127]

  • خلاقیت رابطه بین میزان خلاقیت مربیان با عملکرد تیم‏های ورزشی آنها [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 37-50]

  • خلاقیت شناسایی رابطه مدیریت زمان با خلاقیت مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 1-18]

  • خلاقیت سازمانی رابطه اثرگذاری مؤلفه‏ های (کنترل و پیوند سست و سخت) الگوی سایبرنتیک با خلاقیت سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 81-96]

د

  • دامنه تاب‌آوری مشتریان بررسی دامنه تاب‌آوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]

  • دانش‌آموزان مقطع متوسطه عوامل مؤثر در موقعیت اجتماعی دبیران تربیت بدنی از دیدگاه دانش‌آموزان متوسطه شهر اصفهان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 105-121]

  • دانشجویان بررسی سبکهای تصمیمگیری برای خرید پوشاک ورزشی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 1-30]

  • دانشجویان تربیتبدنی عوامل اثرگذار بر قصد خرید برندهای خارجی کفشهای ورزشی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 65-85]

  • دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی رابطه بین بهره گیری از تلفن همراه و ویژگی‌های شخصیتی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 81-100]

  • دبیران تربیت بدنی مطالعه نقش ویژگی‏های فردی بر بروز عوامل استرس‏زای شغلی در بین دبیران تربیت بدنی شهرستان شهریار [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 51-76]

  • دیپلماسی ورزشی نقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]

  • دریاچه شورابیل اردبیل بررسی عوامل مؤثر در گردشگری و توسعه ورزش‌های آبی دریاچه شورابیل اردبیل [(مقالات آماده انتشار)]

  • دوگانگی نقش ارتباط استرس و رضایت شغلی روزنامه نگاران ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 19-34]

  • دولتی مقایسه بهره وری استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 39-64]

ر

  • رتبه بندی شناسایی و رتبه بندی موانع اقتصادی گردشگر ورزشی در کشور ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 152-180]

  • رسانه‌های گروهی ارتباط نقش‌های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزشی و فرهنگ سازی رسانه‌های گروهی با توسعه ورزش دانش‌آموزی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-16]

  • رسانه های ورزشی بررسی وضعیت رسانه های ورزشی در توسعه و ترویج مؤلفه‌های ورزش قهرمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]

  • ریسک پذیری بررسی ریسک پذیری مدیران ورزشی و توجه آنان به نظرات اعضای سازمان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-16]

  • رضایت شغلی ارتباط استرس و رضایت شغلی روزنامه نگاران ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 19-34]

  • رضایت مشتری بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات شهربازی های روباز شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 35-50]

  • رضایت مشتری رابطه بین تعهد رابطه مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 110-125]

  • رضایتمندی ارتباط ادراک از منابع قدرت مربیان و رضایتمندی جودوکاران نخبه ایران [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 37-56]

  • رضایتمندی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]

  • رضایتمندی تأثیر رضایتمندی مشتریان آنلاین محصولات ورزشی بر قصد خرید مجدد [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 23-46]

  • رضایتمندی پیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 49-78]

  • رفتار آتی مشتریان ارتباط تجاری سازی و نوآوری با رفتار آتی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک شهرکرج [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 1-18]

  • رفتار خرید عوامل اثرگذار بر قصد خرید برندهای خارجی کفشهای ورزشی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 65-85]

  • رفتار خرید بررسی سبکهای تصمیمگیری برای خرید پوشاک ورزشی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 1-30]

  • رفع تعارض رابطه بین تعهد رابطه مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 110-125]

  • رقابت بررسی نگرش مدیران ورزشی استان مرکزی به بازاریابی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 23-62]

  • رهبری تحول گرا ارتباط سبک رهبری (تحول گرا و عمل گرا) و عزت نفس مدیران ورزش کشور [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 44-58]

  • رهبری عملگرا ارتباط سبک رهبری (تحول گرا و عمل گرا) و عزت نفس مدیران ورزش کشور [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 44-58]

  • روان رنجوری رابطه بین بهره گیری از تلفن همراه و ویژگی‌های شخصیتی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 81-100]

  • رویدادهای بزرگ ورزشی مطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]

  • رویداد ورزشی مطالعه تطبیقی بازاریابی ورزشیدر بازی‏های المپیک تابستانی و زمستانی (2004 – 1996) [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 17-36]

  • روزنامه های ورزشی تحلیل محتوای روزنامه‌های ورزشی بر اساس مؤلفه پرخاشگری ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 59-80]

ز

  • زنان رابطۀ تحصیلات با میزان شرکت بانوان در فعالیت های ورزش تفریحی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 119-142]

س

  • سازمان ورزشی بررسی ریسک پذیری مدیران ورزشی و توجه آنان به نظرات اعضای سازمان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-16]

  • سبک تصمیم گیری بررسی سبکهای تصمیمگیری برای خرید پوشاک ورزشی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 1-30]

  • سرمایه اجتماعی - اقتصادی بررسی و ارائه عوامل اجتماعی اقتصادی موثر بر استعدادیابی ورزشکاران نخبه کاراته ایران [(مقالات آماده انتشار)]

  • سرمایه فکری تدوین مُدل ارتباطی مدیریت استعداد با سرمایه فکری سازمانی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [(مقالات آماده انتشار)]

  • سطح خدمت ادراک‌شده بررسی دامنه تاب‌آوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]

  • سطح خدمت مطلوب بررسی دامنه تاب‌آوری مشتری با تحلیلی بر حد مطلوب، قابل قبول و ادراک شده از آمیخته بازاریابی ورزشی (مورد مطالعه: مجموعه ورزشی کوثر) [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 101-130]

  • سلامت روان رابطه مسئولیت‌پذیری و سلامت روان بانوان ورزشکار آماتور کرج [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 73-88]

  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش" تعیین اولویت های راهبردی تربیت بدنی در مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران [(مقالات آماده انتشار)]

  • سودآوری نقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 126-151]

ش

  • شرایط احراز بررسی شرایط انتصاب مدیران در پست‏های مدیریتی مراکز ورزش دانشگاه‏های تهران [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 57-72]

  • شرکت در ورزش رابطۀ تحصیلات با میزان شرکت بانوان در فعالیت های ورزش تفریحی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 119-142]

  • شهربازی بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات شهربازی های روباز شهر تهران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 35-50]

ص

  • صد خرید مجدد تأثیر رضایتمندی مشتریان آنلاین محصولات ورزشی بر قصد خرید مجدد [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 23-46]

  • صنعت ورزش اهتمام به اقتصاد مقاومتی و نقش آن بر توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 1-22]

ض

  • ضعف شناسایی قوت‏ها، ضعف‏ها، فرصت‏ها و تهدیدهای گردشگری ورزشی استان گلستان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 87-104]

ع

  • عزت نفس و وزارت ورزش و جوانان ارتباط سبک رهبری (تحول گرا و عمل گرا) و عزت نفس مدیران ورزش کشور [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 44-58]

  • عملکرد رابطه بین میزان خلاقیت مربیان با عملکرد تیم‏های ورزشی آنها [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 37-50]

  • عوامل انگیزشی- بهداشتی بررسی عوامل انگیزشی – بهداشتی معلمان تربیت بدنی براساس نظریه هرزبرگ [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 17-34]

  • عوامل سازمانی شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]

ف

  • فدراسیون های ورزشی رابطه مؤلفه های هوش سازمانی و بهره وری منابع انسانی در فدراسیون‏های ورزشی منتخب [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-116]

  • فدراسیون‏های ورزشی تحلیل عاملی فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 59-80]

  • فدراسیون ورزشی ارزیابی کیفیت وب سایت‏های فدراسیون‌های ورزشی منتخب [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 17-36]

  • فرصت شناسایی قوت‏ها، ضعف‏ها، فرصت‏ها و تهدیدهای گردشگری ورزشی استان گلستان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 87-104]

  • فرهنگ سازمانی بررسی نقش معنویت سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [(مقالات آماده انتشار)]

  • فروش بلیت مطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]

  • فضای انگیزشی ادراک شده رابطه جهت ‏گیری هدفی، فضای انگیزشی ادراک شده و اخلاق ورزشکاری در ورزشکاران جوان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 107-118]

  • فعالیت بدنی مدیریت فضاهای ورزشی مدارس از دیدگاه اصول زیباییشناسی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 45-64]

  • فعالیت‏های ورزشی انفرادی مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شرکت کننده در فعالیت‏های ورزشی منظم گروهی و انفرادی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 117-136]

  • فعالیت‏های ورزشی گروهی مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شرکت کننده در فعالیت‏های ورزشی منظم گروهی و انفرادی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 117-136]

  • فعالیت‏های ورزشی منظم مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شرکت کننده در فعالیت‏های ورزشی منظم گروهی و انفرادی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 117-136]

  • فن‌آوری اطلاعات اولویت بندی زیرمؤلفه‏ های مهارت، نگرش، موانع و نیاز به کارگیری از فن‏آوری- اطلاعات مربیان تیم‏های ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 1-18]

  • فناوری اطلاعات تحلیل عاملی فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 59-80]

  • فوتبال تحلیل محتوای روزنامه‌های ورزشی بر اساس مؤلفه پرخاشگری ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 59-80]

  • فوتسال رابطه بین میزان خلاقیت مربیان با عملکرد تیم‏های ورزشی آنها [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 37-50]

ق

  • قدرت نرم نقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]

  • قصد خرید نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 105-122]

  • قوت شناسایی قوت‏ها، ضعف‏ها، فرصت‏ها و تهدیدهای گردشگری ورزشی استان گلستان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 87-104]

ک

  • کارشناسان تعیین وضعیت مدیریت کیفیت جامع در کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [(مقالات آماده انتشار)]

  • کارمندان تعیین وضعیت مدیریت کیفیت جامع در کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [(مقالات آماده انتشار)]

  • کالاهای ورزشی رابطه بین تعهد رابطه مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 110-125]

  • کرمانشاه بررسی عوامل انگیزشی – بهداشتی معلمان تربیت بدنی براساس نظریه هرزبرگ [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 17-34]

  • کشور نقش ورزش در توسعه روابط خارجی کشورهای اقتصاد نوظهور (بریک) [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 63-109]

  • کیفیت تیمی پیشبینها و پیامدهای وفاداری تماشاگران ورزشی: مطالعه تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 49-78]

  • کیفیت خدمات نقش کیفیت خدمات ورزشگاه ها در جذب و حفظ تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 25-42]

  • کیفیت خدمات بررسی تأثیر کیفیت خدمات مقاصد گردشگری ورزشی بر تبلیغات دهان به دهان: مطالعه موردی گردشگران ورزشی شهر نوشهر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 19-38]

  • کیفیت خدمات رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]

  • کیفیت وب سایت ارزیابی کیفیت وب سایت‏های فدراسیون‌های ورزشی منتخب [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 17-36]

  • کفش ورزشی عوامل اثرگذار بر قصد خرید برندهای خارجی کفشهای ورزشی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 65-85]

  • کلیدی: نگرش مدیران بررسی نگرش مدیران ورزشی استان مرکزی به بازاریابی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 23-62]

  • کمیته ملی المپیک شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]

  • کمیته ملی المپیک تعیین وضعیت مدیریت کیفیت جامع در کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [(مقالات آماده انتشار)]

  • کنترل رابطه اثرگذاری مؤلفه‏ های (کنترل و پیوند سست و سخت) الگوی سایبرنتیک با خلاقیت سازمانی در اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 81-96]

گ

  • گردشگر» تأثیر اقتصادی گردشگری ورزشی مسابقات بینالمللی تور دوچرخه سواری آذربایجان [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 1-22]

  • گردشگران ورزشی ویژگی های جمعیت شناختی و اولویت های گردشگران ورزشی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 1-24]

  • گردشگران ورزشی بررسی تأثیر کیفیت خدمات مقاصد گردشگری ورزشی بر تبلیغات دهان به دهان: مطالعه موردی گردشگران ورزشی شهر نوشهر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 19-38]

  • گردشگران ورزشی شناسایی و رتبه بندی موانع اقتصادی گردشگر ورزشی در کشور ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 152-180]

  • گردشگری ورزشی شناسایی قوت‏ها، ضعف‏ها، فرصت‏ها و تهدیدهای گردشگری ورزشی استان گلستان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 87-104]

  • گروه متمرکز مطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]

  • گروههنجار عوامل اثرگذار بر قصد خرید برندهای خارجی کفشهای ورزشی دانشجویان تربیت بدنی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 65-85]

ل

  • لیگ برتر ارتباط ادراک از منابع قدرت مربیان و رضایتمندی جودوکاران نخبه ایران [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 37-56]

  • لیگ برتر فوتبال اثر درآمد و هزینه کرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 77-88]

م

  • مالی شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر تصمیم گیری های استراتژیک مالی در کمیته ملی المپیک ج.ا.ا. [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 79-106]

  • میانجی نقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 126-151]

  • مجید مقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 87-109]

  • مجله تحلیل محتوای مجله تماشاگر از نظر مؤلفه‌های ورزش با تأکید بر نظریه‏ های نابرابری جنسیتی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 51-74]

  • محصولات ورزشی تأثیر رضایتمندی مشتریان آنلاین محصولات ورزشی بر قصد خرید مجدد [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 23-46]

  • محصولات ورزشی بررسی انگیزه های خرید اینترنتی محصولات ورزشی از راه شبکه های اجتماعی تلگرام [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 31-48]

  • مخاطبان تلویزیونی نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 105-122]

  • مدارس فوتبال تحلیل عوامل مؤثر بر جذب نوجوانان و نونهالان در مدارس فوتبال [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 107-120]

  • مدارس و دانشآموزان مدیریت فضاهای ورزشی مدارس از دیدگاه اصول زیباییشناسی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 45-64]

  • مدال ارتباط بین شاخص های جمعیتی – اقتصادی با میزان موفقیت ورزشکاران معلول کشورهای حاضر در بازی‌‌‌‌‌‌های پاراآسیایی 2010 گوانگجو [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 101-112]

  • مدیران تعیین وضعیت مدیریت کیفیت جامع در کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [(مقالات آماده انتشار)]

  • مدیران ورزشی بررسی ریسک پذیری مدیران ورزشی و توجه آنان به نظرات اعضای سازمان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 1-16]

  • مدیریت مطالعه تطبیقی بر مدیریت فروش انواع بلیت در رویدادهای بزرگ ورزشی و ارائه الگو در ایران [دوره 8، شماره 8، 1398، صفحه 75-100]

  • مدیریت استعداد تدوین مُدل ارتباطی مدیریت استعداد با سرمایه فکری سازمانی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [(مقالات آماده انتشار)]

  • مدیریت زمان شناسایی رابطه مدیریت زمان با خلاقیت مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 1-18]

  • مدیریت فضاهای ورزشی مدیریت فضاهای ورزشی مدارس از دیدگاه اصول زیباییشناسی [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 45-64]

  • مدیریت کیفیت جامع تحلیل عاملی فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 59-80]

  • مدیریت کیفیت جامع تعیین وضعیت مدیریت کیفیت جامع در کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران [(مقالات آماده انتشار)]

  • مدیریت ورزشی بررسی چالش های پیش روی انجمن علمی مدیریت ورزشی از دیدگاه متخصصان و ارائه ی راه کارهای اصلاحی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 89-104]

  • مدیر سالن‌های ورزشی بررسی وضعیت ایمنی سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از دیدگاه مدیران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 113-127]

  • مدل‏های تعالی سازمانی تحلیل عاملی فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 59-80]

  • مراکز ورزش دانشگاهی بررسی شرایط انتصاب مدیران در پست‏های مدیریتی مراکز ورزش دانشگاه‏های تهران [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 57-72]

  • مربی رابطه بین میزان خلاقیت مربیان با عملکرد تیم‏های ورزشی آنها [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 37-50]

  • مربیان ارتباط ادراک از منابع قدرت مربیان و رضایتمندی جودوکاران نخبه ایران [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 37-56]

  • مربیان تیم‌های ملی اولویت بندی زیرمؤلفه‏ های مهارت، نگرش، موانع و نیاز به کارگیری از فن‏آوری- اطلاعات مربیان تیم‏های ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 1-18]

  • مزیت رقابتی نقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 126-151]

  • مسئولان هیأت‏های ورزشی رابطه مهارت‏های سه گانه مدیریتی مدیران ادارات تربیت بدنی استان مرکزی با ویژگی‏های دموگرافیکی آنان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 35-58]

  • مسئولیت‌پذیری رابطه مسئولیت‌پذیری و سلامت روان بانوان ورزشکار آماتور کرج [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 73-88]

  • مشتری رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]

  • مشتری بررسی نگرش مدیران ورزشی استان مرکزی به بازاریابی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 23-62]

  • مشتریان اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 111-133]

  • مشتری ورزشی مقایسه آمیخته بازاریابی پوشاک ورزشی داخلی و خارجی و ضعفهای شرکتهای داخلی ورزشی: مطالعه آدیداس و مجید [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 87-109]

  • معلمان تربیت بدنی بررسی عوامل انگیزشی – بهداشتی معلمان تربیت بدنی براساس نظریه هرزبرگ [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 17-34]

  • معلمان تربیت بدنی عوامل مؤثر در موقعیت اجتماعی دبیران تربیت بدنی از دیدگاه دانش‌آموزان متوسطه شهر اصفهان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 105-121]

  • معلولین بررسی موانع حضور معلولین، نابینایان و ناشنوایان شهر اراک در ورزش‌های همگانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 75-86]

  • معنویت سازمانی بررسی نقش معنویت سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [(مقالات آماده انتشار)]

  • مقصد گردشگری بررسی تأثیر کیفیت خدمات مقاصد گردشگری ورزشی بر تبلیغات دهان به دهان: مطالعه موردی گردشگران ورزشی شهر نوشهر [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 19-38]

  • میل به تغییر رابطه مؤلفه های هوش سازمانی و بهره وری منابع انسانی در فدراسیون‏های ورزشی منتخب [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-116]

  • منابع سازمانی نقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 126-151]

  • منابع قدرت ارتباط ادراک از منابع قدرت مربیان و رضایتمندی جودوکاران نخبه ایران [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 37-56]

  • مهارت اولویت بندی زیرمؤلفه‏ های مهارت، نگرش، موانع و نیاز به کارگیری از فن‏آوری- اطلاعات مربیان تیم‏های ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 1-18]

  • مهارت‏های سه‏گانه مدیریتی رابطه مهارت‏های سه گانه مدیریتی مدیران ادارات تربیت بدنی استان مرکزی با ویژگی‏های دموگرافیکی آنان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 35-58]

  • موانع بررسی موانع حضور معلولین، نابینایان و ناشنوایان شهر اراک در ورزش‌های همگانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 75-86]

  • موانع شناسایی و رتبه بندی موانع اقتصادی گردشگر ورزشی در کشور ایران [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 152-180]

  • موفقیت ارتباط بین شاخص های جمعیتی – اقتصادی با میزان موفقیت ورزشکاران معلول کشورهای حاضر در بازی‌‌‌‌‌‌های پاراآسیایی 2010 گوانگجو [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 101-112]

  • موقعیت اجتماعی عوامل مؤثر در موقعیت اجتماعی دبیران تربیت بدنی از دیدگاه دانش‌آموزان متوسطه شهر اصفهان [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 105-121]

  • مؤلفه ورزشی تحلیل محتوای مجله تماشاگر از نظر مؤلفه‌های ورزش با تأکید بر نظریه‏ های نابرابری جنسیتی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 51-74]

ن

  • نابرابری جنسیتی تحلیل محتوای مجله تماشاگر از نظر مؤلفه‌های ورزش با تأکید بر نظریه‏ های نابرابری جنسیتی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 51-74]

  • نابینایان بررسی موانع حضور معلولین، نابینایان و ناشنوایان شهر اراک در ورزش‌های همگانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 75-86]

  • ناشنوایان بررسی موانع حضور معلولین، نابینایان و ناشنوایان شهر اراک در ورزش‌های همگانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 75-86]

  • نشان تجاری نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 105-122]

  • نظارت و ارزیابی مقایسه بهره وری استخرهای سرپوشیده خصوصی و دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 39-64]

  • نقش اطلاع رسانی ارتباط نقش‌های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزشی و فرهنگ سازی رسانه‌های گروهی با توسعه ورزش دانش‌آموزی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-16]

  • نقش آموزشی ارتباط نقش‌های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزشی و فرهنگ سازی رسانه‌های گروهی با توسعه ورزش دانش‌آموزی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-16]

  • نقش فرهنگ‌سازی ارتباط نقش‌های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزشی و فرهنگ سازی رسانه‌های گروهی با توسعه ورزش دانش‌آموزی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-16]

  • نقش مشارکت اجتماعی ارتباط نقش‌های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزشی و فرهنگ سازی رسانه‌های گروهی با توسعه ورزش دانش‌آموزی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-16]

  • نگرش و موانع اولویت بندی زیرمؤلفه‏ های مهارت، نگرش، موانع و نیاز به کارگیری از فن‏آوری- اطلاعات مربیان تیم‏های ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 1-18]

  • نوآوری ارتباط تجاری سازی و نوآوری با رفتار آتی مشتریان باشگاههای بدنسازی و ایروبیک شهرکرج [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 1-18]

  • نوجوانان تحلیل عوامل مؤثر بر جذب نوجوانان و نونهالان در مدارس فوتبال [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 107-120]

  • نونهالان تحلیل عوامل مؤثر بر جذب نوجوانان و نونهالان در مدارس فوتبال [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 107-120]

و

  • والیبال رابطه بین میزان خلاقیت مربیان با عملکرد تیم‏های ورزشی آنها [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 37-50]

  • ورزش تفریجی رابطۀ تحصیلات با میزان شرکت بانوان در فعالیت های ورزش تفریحی [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 119-142]

  • ورزش دانش‌آموزی ارتباط نقش‌های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزشی و فرهنگ سازی رسانه‌های گروهی با توسعه ورزش دانش‌آموزی [دوره 1، شماره 4، 1391، صفحه 1-16]

  • ورزش دانش آموزی" تعیین اولویت های راهبردی تربیت بدنی در مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران [(مقالات آماده انتشار)]

  • ورزش قهرمانی بررسی وضعیت رسانه های ورزشی در توسعه و ترویج مؤلفه‌های ورزش قهرمانی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]

  • ورزشگاه‌ها نقش کیفیت خدمات ورزشگاه ها در جذب و حفظ تماشاگران فوتبال [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 25-42]

  • ورزش‌های آبی بررسی عوامل مؤثر در گردشگری و توسعه ورزش‌های آبی دریاچه شورابیل اردبیل [(مقالات آماده انتشار)]

  • ورزش همگانی بررسی موانع حضور معلولین، نابینایان و ناشنوایان شهر اراک در ورزش‌های همگانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 75-86]

  • ورزش همگانی طراحی و تدوین استراتژی توسعه ورزش همگانی استان کرمان [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 77-106]

  • ورزش همگانی طراحی و تدوین استراتژی های توسعه ورزش همگانی استان زنجان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 89-106]

  • ورزش و جوانان تدوین مُدل ارتباطی مدیریت استعداد با سرمایه فکری سازمانی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [(مقالات آماده انتشار)]

  • وزارت ورزش و جوانان شناسایی رابطه مدیریت زمان با خلاقیت مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 1-18]

  • وزارت ورزش و جوانان بررسی نقش معنویت سازمانی در وزارت ورزش و جوانان [(مقالات آماده انتشار)]

  • ویژگی های جمعیت شناختی ویژگی های جمعیت شناختی و اولویت های گردشگران ورزشی در ایران [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 1-24]

  • ویژگی‏های دموگرافیکی رابطه مهارت‏های سه گانه مدیریتی مدیران ادارات تربیت بدنی استان مرکزی با ویژگی‏های دموگرافیکی آنان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 35-58]

  • ویژگی‏های فردی مطالعه نقش ویژگی‏های فردی بر بروز عوامل استرس‏زای شغلی در بین دبیران تربیت بدنی شهرستان شهریار [دوره 1، شماره 1، 1391، صفحه 51-76]

  • وظیفه شناسی رابطه بین بهره گیری از تلفن همراه و ویژگی‌های شخصیتی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 2، شماره 5، 1392، صفحه 81-100]

  • وفاداری نقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 105-122]

  • وفاداری اثر درآمد و هزینه کرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 77-88]

  • وفاداری رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد [دوره 8، شماره 7، 1398، صفحه 19-44]

ه

  • هوادار تعیین رابطه ی حامی مالی با ارزش ویژهی نشان تجاری [دوره 8، شماره 10، 1398، صفحه 146-169]

  • هواداران اثر درآمد و هزینه کرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 77-88]

  • هوش سازمانی رابطه مؤلفه های هوش سازمانی و بهره وری منابع انسانی در فدراسیون‏های ورزشی منتخب [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 97-116]

  • هوش معنوی مطالعه رابطه هوش معنوی و توانمندسازی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران [دوره 2، شماره 6، 1392، صفحه 65-76]

  • هیئت های ورزشی شناسایی و اولویت بندی موانع و راهکارهای توسعه حقوق ورزشی در هیئت های ورزشی استان اذربایجان غربی [(مقالات آماده انتشار)]

  • هیئت ورزشی بررسی نگرش مدیران ورزشی استان مرکزی به بازاریابی [دوره 8، شماره 9، 1398، صفحه 23-62]

login