دوره 8 (1398)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
کلیدواژهها = %D9%88%D9%81%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C
تعداد مقالات: 3
رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد
دوره 8، شماره 7 ، فروردین 1398، ، صفحه 19-44
چکیده
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان در باشگاههای بیلیارد شهر مشهد بود. روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع همبستگی بود که به صورت میدانی انجام گردید. جامعه آماری این پژوهش مشتریان باشگاههای بیلیارد شهر مشهد بودند که حداقل 6 ماه سابقه عضویت و استفاده از باشگاه را داشتند که تعداد آنها حدود 2000 نفر بود. ... بیشتراثر درآمد و هزینه کرد هواداران بر میزان وفاداری به برند در تیمهای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 2، شماره 6 ، مهر 1392، ، صفحه 77-88
چکیده
هدف این تحقیق، بررسی میزان اهمیت وفاداری به برند در هواداران تیم های حاضر در لیگ برتر ایران، بر حسب میزان درآمد و هزینهکرد افراد بود. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه هواداران دو تیم لیگ برتر فوتبال ایران (استقلال و پرسپولیس) می باشد که با توجه به روش برآورد داده ها، حجم نمونه این مطالعه 200 نفر از هواداران این دو تیم در نظر گرفته ... بیشترنقش تلویزیون در ایجاد تعهد در مخاطبان تلویزیونی فوتبال نسبت به حامیان مالی ورزشی
دوره 1، شماره 3 ، مهر 1391، ، صفحه 105-122